pondělí 1. února 2021

Leden

 V lednu mám téměř prázdný diář. Ten důvod je ale jiný než ten, že se nic nedělo. Diář jsem měla slíbený jako vánoční dárek od kamaráda. A protože setkání nepřálo (vy víte, co) a dárky jsme si vyměnili po půli ledna, začátek roku jsem si musela důležité akce pamatovat.

Nejvýznamnější pro mě bylo, že jsem prošla prohlídkou firemního doktora a můžu dál ve firmě pracovat. Možná to bylo i tím, že jsem hned na začátku oznámila, že tam dělám už deset let a jsem tím pádem už inventář, trošku opotřebovaný, ale pořád funkční.

Pustila jsem se do vytváření fotoknihy. Ale fotek jsem letos měla pomálu. Většinou jsme byli zavřený doma nebo na procházce po okolí. Nakonec mě napadlo poprosit o fotky všechny členy rodiny. Protože všichni fotí na mobily věci a události, které je zaujmou. Fotek tedy nakonec bylo dost. I když trošku netradiční.

Ve fotkách tedy máme například all inclusive domácí výroby, která zahrnuje vánočku i jitrnice. Je tam více krajiny a méně fotek lidí. A když už ano, tak zachumlané v rouškách a čepicích – přes léto tedy bez roušek a čepic. Byl to prostě výjimečný rok.

Školu on-line úspěšně zvládáme. Tedy dcera. Někdy se musím bavit, že jsme chtěli, aby se děti naučily spolupracovat. Asi jsme si to ale nepředstavovali tak, že si budou vzájemně posílat výsledky písemek. Nevím, jak moc tohle vysvědčení odpovídá znalostem dětí. 

Je to hodně o vlastní práci dětí. U těch menších o práci rodičů. A učitelé nemají snadné děti zaujmout a udržet nejen pozornost, ale hlavně je on-line na hodině.


Kvůli těm všem činnostem a opět náročnosti v práci, jsem nějak zapomněla na blogy (svůj i cizí). Přitom vím, že se moc ráda dívám, co je u vás nového. Snad únor bude v tomto lepší.

Jen příjemné zážitky nejen pracovní a krásné únorové dny.



38 komentářů:

  1. I tobě krásný únor situaci navzdory)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ročenky by mě asi bavily tvořit.Nebo něco podobného,jako vytváří Alenka.Je za námi teprve leden budu o tom vážněji přemýšlet.
    Tak ať se ti v únoru daří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, určitě bys měla do nich co dát. Já mám radši ty fotky na papíře než v počítači. Častěji se na ně díváme.

      Vymazat
  3. Zažila jsem situaci, kdy jsem pozice účetní na dílně přešla na pozici mistrové. A není jednoduché řídit lidi, se kterými si člověk tyká a se kterými chodil slavit do hospody. Ale snad jsem to zvládla. Já si všech na dílně vážila, protože uměli něco, o já ne. Když jsem nastoupila do posledního zaměstnání před důchodem, tak jsem pracovala jako dělnice na výstupní kontrole. A můžu říct, že mi to vůbec nevadilo a už bych ve vedoucí funkci být nechtěla.
    Ročenka z minulého roku bude určitě zajímavá, bude dokumentovat tuto nelehkou dobu.
    Přeji Ti hezké únorové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, taky si myslím, že šéfové to nemají jednoduché a dělat bych to nechtěla... A jak píšeš, to kamarádíčkování je spíš na škodu, pak není ten odstup. Jsi dobrá, že jsi to tak zvládla. Tobě také krásné dny.

      Vymazat
  4. Ve firmě jsem letos začala už 22 rok, takže ti rozumím, sama o sobě říkám, že jsem taková fosílie :D. Mohla bych i napsat paměti, co všechno jsem tam už zažila... kdybych si to pamatovala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, neříkej, že nepamatuješ. Určitě bys něco zajímavého našla :-)

      Vymazat
  5. Bez diáře jsem kdysi fungovala poměrně dlouho, protože mi přišlo, že si to tam stejně vždycky jenom zapíšu a pak se do něj nikdy nedívám. Ale i tak musím říct, že se mi ulevilo, když jsem to zase všechno delegovala na papír :-) Krásný únor a buď negativní! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, já diář už potřebuji :-) A když si to člověk poznamená i si to líp zapamatuje. Děkuji za hezké přání, tobě nápodobně .-)

      Vymazat
  6. Také přeji hezké dny, nejen ty únorové. Ročenka je zajímavý nápad, nevím, jestli bych to zvládla ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evko, zvládla. Ono to není těžké. Když jsi zvládla nový blog .-) Děkuji a tobě také krásný den

      Vymazat
  7. Fotoknihy. To je moc dobrý počin.

    OdpovědětVymazat
  8. Lenko, fotoknihy tvořím také často, někdy i dvě do roka. Ale jen v akci. :o) Je to takový průřez rokem a baví mne si je i prohlížet. Doufám, že v práci už je to se šéfovou v pohodě, když jsou problémy, tak ta práce ani nebaví.
    Přeji pohodový únor. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já mám zatím fotoknihu také jen připravenou a čekám na slevovou akci :-) Takže rozumím. Člověk se do nich rád podívá a u nás je to i rozuzlení hádky, když přemýšlíme, kdy se co stalo a jak se to kde jmenovalo. Práce mě baví, klid na pracovišti. Děkuji ti a i tobě hezké dny.

      Vymazat
  9. Leničko, ta poslední fotečka stromečků se mi zamlouvá, je jak útulek pro zmrzlou duši!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že se líbí. Ještě tak postavit iglů.

      Vymazat
  10. Lenka zdraví Lenku. Také mě baví fotky, ráda si prohlížím albumy a občas vytvářím fotoknížky. Dělat fotoknihu jako ročenku je dobrý nápad ! Bez diáře ani ránu, dost zapomínám... Často myslím na rodiče, co musí suplovat výuku a taky na děti, jak se tahle doba podepíše na jejich vzdělání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zdravím. A s alby to máme stejné. Jsou to připomínky hezkých chvil. Není nad diář .-) Měj se hezky

      Vymazat
  11. Už dlouho si říkám, že vytvořím nějakou fotoknihu, ale skutek zatím utek. Ale albumů jako takových máme hodně.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotoknihy jsou jen jinak uspořádané fotky, třeba si někdy nějaký vyzkoušíš udělat. Miluji prohlížení fotografií .-)

      Vymazat
  12. Já ti ten sníh normálně závidím.... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudobko, taky už slezl i u nás. Ale ta procházka se sluncem a sněhem se vydařila .-)

      Vymazat
  13. Normálně nedám bez diáře ani ránu. Ale nebylo ho kde koupit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak on je i v každém mobilu, ale není nad ten papírový. A máš pravdu. Trhací kalendář by šel vytvořit z toaletního papíru, který koupíš v drogerce, ale diář... :-)

      Vymazat
  14. Leni, škoda, já měla diáře na rozdávání, poslala bych ti, ale už jsem je rozdala. I já už jsem vyráběla fotoknihy, možná pět, teď nevím, naposledy dárek pro mamku. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti. Jsi hodná. A fotokniha je hezký dárek, který potěší. Také krásné dny.

      Vymazat
  15. Krásne fotky. Príjemne ma, počas tých našich tridsiatok, schladili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, tak to jsem ráda. Já se zas u tebe ohřeju :-)

      Vymazat
  16. Leni, přeji pokud možno příjemný a hlavně zdravý únor!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  17. To já s kamarádkou, co jsme vyšli ze střední se pravidelně stýkáme a dáváme si dárky na narozeniny a na Vánoce, ale je to více jak rok co jsme se neviděli a to máme jenom kolem 30km od sebe a dárky mám zabalené ve skříni.
    Fotokniha je dobrý nápad, my jí děláme ob rok, taky bychom se do ní měli už za minulý rok pustit.
    Jinak moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posledni rok setkávání moc nepřeje. Tak snad to brzy zas vyjde.
      Fotokniha, ať se podaří a máte z ní radost.
      Děkuji a hezké dny.

      Vymazat
  18. Konečně nadešla pravá zima, i když z ní nejsem nijak nadšená - spíš nejsem zvyklá na takovou sněhovou nadílku :D, u nás tomu bylo snad deset let, kdy zima spočívala jen o tom, že byl trochu mráz, suché větve a po sněhových vločkách ani památky. Nebudu lhát, už se těším na jaro..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leri, já jsem moc ráda, že jsem si na jaře ve slevě koupila pořádnou zimní bundu. Takže mi zima nevadí. Zvlášť když vysvitne ještě slunce. Jaro se už blíží .-)

      Vymazat
  19. Ta roční fotokniha je moc dobrý zvyk a super jsi to pro tentokrát vyřešila :-)

    Diář - teď je navíc docela problém nějaký koupit, kór jak v supermarketech opásali to spotřební zboží. My budeme mít prázdný nejen kousek ledna, ale min. první dva měsíce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak myslím, že papírnictví je otevřené a do diáře byste měli, co napsat. Ale když jsem četla poslední tvůj příspěvek - smutné.

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)