neděle 13. září 2020

Zrcátko

Článek, který tu původně byl jsem smazala. Nestalo se mi ještě, abych v jeden den něco publikovala a smazala. Prozradím toho na sebe hodně. Ale když se jedná ještě o někoho dalšího, dávám si obvykle pozor. Tohle byl pro mě tak zajímavý příběh, že jsem ho napsat musela. Ale když jsem se zamyslela, mohlo by to být špatně pochopeno... A raději jsem ho smázla. 
Některé věci patří do šuplíku (možná zatím). 
Abych úplně neochudila ty, co si článek přečíst nestihli, nechávám fotografie k článku. Zrcátko jsem dostala ze zdravotního klauna, který rozesmává děti v nemocnicích i babičky a dědy v domovech důchodců. 
Myslím, že takové zrcátko by si zasloužilo hodně lidí .-)


PS: Kdo chce, může do komentáře napsat, komu by takové zrcátko daroval. Já bych znala takové lidi s dobrým srdcem v mém okolí i tady na blogu .-)


40 komentářů:

  1. Pane jo, tolik bych se toužil seznámit s tak aktivní dívkou!

    OdpovědětVymazat
  2. Vztahy by taky někdy potřebovaly vlídného a chápajícího revizora :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlídnost a pochopení. To je to, co někdy chybí...

      Vymazat
  3. Krásná povídka.Vztahy jsou velmi složité a nejvíc,když se ti dva nějak neumí vyslovit.
    Jsi šikovná nejen na básně,ale i na psaní povídek.Závidím,mně dá práci napsat něco k fotkám,i když většinu dávám dohromady z internetu.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ale zas fotografie máš úžasné. A i to ostatní si ráda přečtu .-)

      Vymazat
  4. Je to těžké, když spolu dva neumí komunikovat. Něco o tom vím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudobko, je to tak, že ta dvě různá pohlaví si nějak nedokáží porozumět. A když v tom jsou ještě emoce, je to ještě složitější... Teď mě tak napadlo, že proto bude tolik gayů a lesbiček.

      Vymazat
  5. Já jsem smazala také jeden článek. Pouze jeden.
    Byl to dopis pro mou švagrovou v době rakovinové anabáze, potřebovala jsem se z toho vypsat.
    Ovšem během 10 minut mi došlo, že můj blog čte i synovec, který vůbec netuší, že je máma nemocná. Nechtěla jsem to být já, posel blbých zpráv a ještě touto formou.
    Tak snad jindy, vílo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, chápu. Člověk to někdy ze sebe potřebuje dostat. Mě ten můj článek hodně pomohl. Jak kdybych získala nadhled, když jsem to tak sepsala. Ale není správný čas na to, některé věci publikovat. Ty bys určitě po přečtení pochopila .-)

      Vymazat
  6. Já jsem dopoledne zaznamenala jenom název článku a nikde nic. Prohlížela jsem blogy na tabletu, tak jsem myslela, že je chyba u mě. Tak třeba někdy příště, moc zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu, Evko, hlavně se budu příště snažit tako nemást .-) Přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  7. Původní článek jsem nečetla. Když je venku hezky tak jde počítač stranou a snažím se trávit čas v přírodě a chci tak načerpat energii na dobu plískanic a pochmurného počasí. Zrcátek bych potřebovala hodně. ��Přeji ti krásné babí léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, a to děláš dobře. Také se snažím být více venku a nějakou práci doma si nechávám na zimu .-) Děkuji a přeji ať ještě užiješ příjemného počasí .-)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Ty jo, tak jsem se zas dozvěděla něco nového, když jsem přemýšlela, jak to myslíš .-)

      Vymazat
  9. To zrcátko je skvělé, znám hned několik lidiček kterým bych ho darovala ♥ Že jsi smazala ten článek je v pořádku, některé věci patří opravdu jen do šuplíku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, je dobře, že máš kolem sebe fajn lidičky .-) Eliss, někdy je těžké poznat, co napsat a co už je až příliš .-) Ale některé bulváry tohle "svědomí" zřejmě nemají.

      Vymazat
  10. Zrcátko bych darovala dvěma lidem, kteří v několika minulých letech ovlivnili můj život. Je to Zdena a Jana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudobko, je dobře, že člověk má kolem sebe lidi s dobrým srdcem. Myslím, že bys také byla nominována na zrcátko - a nejen ode mě .-) Krásný den

      Vymazat
  11. Já jsem také jeden článek vloni smazala. I to se stává. Článek jsem si nestihla přečíst, ale těším se na další. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, někdy člověku nedojdou všechny souvislosti. Také hezký den

      Vymazat
  12. Ani já jsem původní článek nečetla. Je to tvůj blog, dovedu pochopit, že člověk napíše něco v určitém rozpoložení a pak si to rozmyslí...
    Mám pár lidí, kteří by si takové zrcátko zasloužili.
    Přeji pokud možno příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helo. Dala jsem sem alespoň tohle vysvětlení pro ty, kteří viděli, že tu nějaký článek byl. Také hezký den

      Vymazat
  13. Taky občas něco napíšu a hodně váhám, jestli to publikovat. Člověk to ze sebe chce dostat, ale když si uvědomí, kolik lidí z jeho okolí by to mohlo číst... Je to těžké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Sebe si člověk obhájí, ví důvod, proč něco napsal. A i když ho může okolí odsoudit, tak si za tím stojím. Ale když napíši o dalších lidech, měli by s tím souhlasit.

      Vymazat
  14. Článek jsem nestihla, pár dní jsem byla mimo, doslova. Vím, že občas to svádí, vždyť je to tak jednoduché, mít zajímavé téma, napsat článek, zveřejnit... Zdravý selský rozum ale ještě nikomu neuškodil, že jo :).

    Kdybych mohla někomu dát zrcátko, byly by to moje děti :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezké, že je zrcátko pro děti. Ono je snadné mít tajný blog, když má 5návštěv denně. Ale když pak začne s odtajněním dojde mu, co by nevinným článkem mohl způsobit.

      Vymazat
    2. Máš pravdu. Když se naše celá rodina ocitla, s prominutím, v neuvěřitelných sračkách s tchyní, kdy o mém blogu nikdo nevěděl, neměla jsem problém psát na pokračování Tchyněstory. Jenže pak jsem se stala známější blogerkou, než jsem původně zamýšlela a širší rodina můj blog nějak objevila. Články jsem tak raději skryla.

      Vymazat
    3. Úplně chápu. Ony ty věci můžou být pravdivé, ale když se pak šíří dál, můžou způsobit hodně problémů... Krásný den, Janinko

      Vymazat
  15. Článek jsem asi nestihla a to zrcadlo bych dala dětem vnoučatům a už i pravnoučatům příjemný den přeji vždy se ráda tady podívám ..������������ ����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětko, děkuji. Skvělé, že máš úžasné děti, vnoučata i pravnoučata. Krásný den

      Vymazat
  16. Původní článek jsem nečetla,ale podle fotky zrcátka, které po článků zbylo, soudím, že to byl příběh plný citu a vyznání dobrému člověku.

    OdpovědětVymazat
  17. Článek jsem nečetla, zrcátko bych měla zcela určitě komu darovat.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dobří lidé jsou potřeba, je dobře, že takové znáš .-)

      Vymazat
  18. No jo, nemusí tu být vše. Hlavně, že se ulevilo tobě, samotným napsáním článku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda :-) Nemusí tu být vše :-) Krásný den

      Vymazat
  19. Takových zrcátek by měl každý mít na rozdávání co nejvíc 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)