pondělí 6. listopadu 2023

Podzimní tvoření

Chtěla bych se s vámi podělit o podzimní tvoření, věneček z pistácií a růže z listí. (Na růže z listí jsem tu dávala loni i obrázkový návod). 

Ono toho podzimního tvoření bylo víc. Ještě jedna "knížka". Ale protože jsem nechtěla jen básničky, doplnila jsem je fotografiemi a vznikla z toho brožurka s 53 básničkami, na každý týden v roce. Je jen v pár výtiscích, pro přátele a pro ty, které mám ráda. A to jste i vy na blogu, kteří mě navštěvujete a přinášíte radost.  Cena s poštovným je 222,- CZK, pokud by někdo z vás měl zájem, napište email.

Přeji krásné podzimní dny






Z našeho kraje a ze srdce 
jen tak pro radost – na každý týden v roce


35 komentářů:

  1. Věneček i růže jsou moc hezké. Taky takové růže z listí motám.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, a ve věnečkách jsi ty profík. Ty vždy obdivuji. Děkuji a i tobě hezké dny

      Vymazat
  2. Tedy, to jste měli pistáciový rok, ne? ;-).... jsou to parádní květiny. Ty listové mi spíš připomínají chryzantémy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to jsem si nasyslila, viď? Do louskání se zapojilo víc lidí :-) Děkuji ti. Vidíš, a já myslela, že motám růže a ony to chryzantémy :-) Krásné dny

      Vymazat
  3. Leni,jsi šikovná,tvé tvoření se mi moc líbí.Hodně mě zaujal věnec z pistácií.Já bych to s mýma rukama nesvedla.Jsem ráda,že jsi se odhodlala a vydala knížku.Ráda si ji koupím.Mám už od dvou blogerek také koupenou.Verše.Můj email:tulkaji@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji ti moc. Napíši ti email. Já vím, Jitko, ruce zlobí. Moc bych ti přála, aby ti vydrželo to focení, protože je úžasné, co dokážeš zachytit. Děkuji

      Vymazat
  4. Ahoj Leni, listy jsou výborný kreativní materiál, taky si z nich motám růže, věnce atd. Kytičky z pistácií na věncei jsou moc hezké. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Leni. U těch listů mě mrzí, že nevydrží tak krásně barevné. Ale z listů se dá dělat hodně věcí, to máš pravdu. Děkuji a krásné dny

      Vymazat
  5. Leni, moc krásné tvoření. A je prima, že jsi knihu vydala. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Marti. Snad si knížka najde toho, komu se bude líbit - jako ta tvoje .-) Krásné dny i tobě

      Vymazat
  6. Leni, moc se mi líbí ty květy z listů a ze srdce gratuluji k první knížce!
    Měj hezké podzimní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji moc. Jsem ráda, že jsem se odhodlala a snad někoho knížka potěší. Také krásné barevné dny

      Vymazat
  7. Také přeju hezký podzim, letos je to paráda s tím počasím. Knížku si zatím nekoupím, třeba se ještě někdy odhodlám někam vyjet a ušetřím za poštovné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Donjone, tak já ti jednu schovám .-) Myslím ale, že to máš přes celou republiku :-) Krásný podzim, doufám, že se ti letos hodně urodilo :-)

      Vymazat
    2. Urodilo se mi přesně podle představ a jsem spokojen. Já bych jel stejně až tak někdy příští rok na začátku a nebo až v létě. A jaký dopravní prostředek si vyberu ještě nevím. V každém případě už nebudu mít tolik dovolené co letos... :-)

      Vymazat
    3. A pokud by se to náhodou nepodařilo, knížku si koupím na dobírku. Od jedné profesionální spisovatelky, která měla blog cz knížku už mám, ta šla ale sehnat v knihkupectví. ;-)

      Vymazat
    4. Donjone, to by bylo zajímavé dovolenou využít k navštěvování blogerů, to by ses podíval do zajímavých koutů naší země. Děkuji ti za zájem o knížku.

      Vymazat
    5. Zatím jsem se nechal inspirovat k návštěvě pouze míst o kterých se někde na blogu psalo. :-) Já jsem takový písmácký podivín, takže se k nikomu rozhodně na návštěvu do domu necpu. ;-)

      Vymazat
    6. Donjone, nemyslím hned do domu, ale do krajů blogerů .-)

      Vymazat
    7. Spíš si pro změnu vyberu jedno místo, kde se chvilku zdržím. V minulosti o tom co jsem psal jsem nikde nespal víc jak jednu noc. Ale žádné velké výjezdy jako za dob vizitek nechystám. Mohlo by se z toho stát zase nějaké velké drama a o to já nestojím. ;-) Stačí mi ti dramatici u nás doma. :-D Letos jsem nikde nebyl a ani jsem nestavěl žádné altány jen jsem odpočíval, takže by se dalo říci, že se mi podařilo vypálit rybník. A sedlo na mě štěstí jak na vola, když se mi podařilo namíchat recepturu na perfektní zmrzlinu, a nepotřebuješ k ní žádné speciální přístroje na výrobu. Dá se nabírat kopčekovačem přímo z mrazáku jak je nadýchaná a krémová. Přitom je dietní a ovocná, ale receptůru musím střežit i před příbuzenstvem, zneužití v profesionálním pohostinském zařízení možné. :-D

      Vymazat
  8. Ten věneček je vysloveně krásný, moc se ti povedl. No a já se taky rád postavím do fronty na knížku, pokud tedy ještě vůbec nějaká zbývá :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jen trocha mlsání, trpělivosti a jeden spálený prst od tavné pistole - a věneček byl na světě :-) Děkuji ti za zařazení se do fronty :-) Napíši email .-)

      Vymazat
  9. Jak praví klasik: Patentní navlékač jehel má cenu karibských perel. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, moc se omlouvám se, komentáře píšu teď trochu nepřehledně, protože mám technické problémy s přihlášením (systém mě neumí rozeznat) a musím své komentáře psát v řádku mimo příslušný článek. Tudíž se stalo, co se dříve či později stát muselo a přidal jsem omylem komentář k jinému článku. Vymazat to po sobě bez přihlášení nemohu, tak se můžu jen ještě jednou omluvit.

      Vymazat
    2. Čerfe, můžu to tu nechat? Mě to tak pobavilo :-)

      Vymazat
  10. Lenko, gratuluji k vydání poezie a musím také pochválit tvé rukodělné výrobky. Jsi prostě šikulka.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji ti. Já si ráda hraji :-) Krásné dny

      Vymazat
  11. Tak ty růže z listí musím vyzkoušet, vypadají skvěle. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, jde jen o tu první, pak už jdou samy :-) Děkuji ti a krásné dny

      Vymazat
  12. Leni, nejdřív moc gratuluji k vydání knížky, jsi fakt skvělá. Věneček se mi líbí, ale jeho tvorba chce asi dost trpělivosti. Růže z listí také motám, to je jednoduché a rychlé. Měj se hezky, zdravím 😀🍂🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evko, děkuji ti. Zatím to není úplně knížka, chtěla jsem, aby to připomínalo kalendář... ale už se těším, jak bude k někomu putovat. Myslím, že i ten věneček bys zvládla, nejtěžší je sehnat ty skořápky :-) Také se měj krásně a děkuji za návštěvu.

      Vymazat
  13. Ten věneček je nádherný a dal určitě strašně moc práce. Těch pistáciových skořápek je fakt dost.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí věneček i růže z listí :)
    Ať se Ti dobře daří! zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  15. Gratulujem k vydaniu básničiek 😊 Kde je možné ich zakúpiť?

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)