pátek 11. září 2020

Čtvrtletí

Červen
Když chybí pohlazení
a dny se dlouhé zdají
ke smutku důvod není,
vždyť stromy už rozkvétají.
Zakryto spoustu tváří,
nač hledat, co už víš,
že s láskou se vše daří,
i když s ní občas bývá kříž.
A někdy důvod k pláči,
a jindy by ses smál,
vždyť tobě přece stačí,
aby při tobě někdo stál.


Červenec
Kapka za kapkou smývá stará přání,
někde se otvírají nové dveře.
Snad strach nám ještě brání
a vzpomínka na prožité hoře.
Jít cestou, kde mraky mají,
schopnost očistit, co špatné zdá se,
zamlklé fráze usínají
a probouzí se štěstí ve své kráse.


Srpen
Začíná být chlad,
sedíme stále spolu,
(z nesmyslných zrad
vede jen cesta dolů).
Prsty už netočí si vlas,
zapomněls dát mi ruku,
uběhl jen krátký čas
zlé ticho místo zvuků.
Úsměv ti hněv skryl,
mé oči jiskří slzy,
z lásky příběh zbyl
a omluva – to mrzí.





30 komentářů:

  1. Přeji příjemný víkend moc hezké i to napsani **********************

    OdpovědětVymazat
  2. Žasnu,jak jsi nadaná.Mám ráda poezii a tvoje se mi moc líbí.A je i krásně doplněná fotografiemi.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jitko. Jsem ráda, že se ti líbí .-) Krásný den.

      Vymazat
  3. Les, obdivuji tvůj talent a moc se mi líbí tvé fotky!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Psaní i fotografování je pro mě radost, tak jsem ráda, když potěší i jiné .-) Krásný den

      Vymazat
  4. Někdy víly tančí, jindy se smějí a já jim přeji co nejméně slz, zrady a bolístek.
    Krásný teplý víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, ty do mě prostě vidíš .-) Děkuji ti a také krásné slunečné dny.

      Vymazat
  5. Krásně jsem si početla, moc hezky napsané. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  6. jo, závidím všem kterým si jejich múza nevzala dlouhodobou dovolenou.... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to je tím, že se pořád děje něco, co ze sebe musím nějakým způsobem dostat :-) Třeba tě také brzy políbí .-)

      Vymazat
  7. Smutné veršování, snad ti září oči rozzáří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Janinko, září se k tomu opravdu hodí .-)

      Vymazat
  8. Krásné verše, jsi fakt dobrá. Na září ovšem přeji veselejší veršování. Hezký víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Evko. Nu, skončila jsem nějak smutně. Ale třeba to bude všechno jinak. Krásný den.

      Vymazat
  9. Krásné..... a velký obdiv k tomu. Veršovaní mi nikdy nešlo. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Evo. Já bych zas nedokázala ušít takové myší slečny .-)

      Vymazat
  10. Krásně smutné verše. Se slovíčky a veršíky to opravdu umíš.

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou nádherné básničky. měla bys vydat sbírku. Jsi moc šikovná. Básnický talent, to je to, co mě naprosto minulo a nejsem schopná složit ani veršík...Přeji Ti krásnou a pohodovou, sluníčkovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro, děkuji ti. Jsou mnohem a mnohem šikovnější. A já jsem vděčná za čtenáře na mém blogu .-) Moc jsi mě potěšila a také krásnou neděli. Sluníčko nám teď opravdu přeje .-)

      Vymazat
  12. Výborné. Včetně doprovodných fotografií.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné a smutné zároveň. Přeji příjemnější podzim a bez slziček. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dáši. Třeba bude i nějaká veselejší básnička. Krásný den

      Vymazat
  14. Moc hezké,dost se v tom vidím,pročítám si to dokola.Hezký nedělní večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, děkuji. Jsou to tři básničky, co vznikly ve třech měsících. Člověk si může vybrat i jen jednu z nich .-) Přeji hezké dny

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)