pondělí 25. července 2022

Proč mě muži nechtějí?


Začala jsem mít pocit, že jsem při blogování na sebe řekla všechno. A možná až moc. A život, jak kdyby šel mimo mě.

 Ten pravý, skutečný život.


Dokážu udělat tolik chyb. Od toho, že zničím novou linku zapálenou svíčkou (nebo zapomenutým papiňákem), přes to, že na anglické zahradě vysadím šípek a bez, po to, že udělám dětem z bytu dětské hřiště.

A přitom mám i klady, které ocení každý muž - dokáži mlčet dlouhé hodiny.

A stejně mě nikdo nechce. A to ještě neví, že píši blog, kde jsem ochotná prásknout všechno.

A pak si říkám, že mám neskutečný rozhled.

Že i bez muže jsem si plnila sny. Vedla kroužek dětí, dělala dobrovolničení, koupila si zahradu...

A navíc mám dobrého parťáka: "Pořád o tom mluvíš, pojedeme tam, prosím,..."

A tak jsme jeli, a o tom příště.

Už zas usměvavá blogerka .-)

27 komentářů:

  1. Leni, jsem moc ráda ze ten konec. Ono se to někdy tak sešoupne, ale věř, že sluníčko nakonec vyjít musí!!!
    Moc ti přeji krásné letní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tomu já pořád věřím. Někdy člověkem něco otřese, ale pak zas se dokáže dívat na svět trochu radostněji. Krásné dny i tobě.

      Vymazat
  2. Vítám zpět usměvavou blogerku)))

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju hezké dny a nějaké to splněné přání... Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobře,že jsi zpátky usměvavá blogerko.
    Měj samé hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Jitko, už se těším zas na tvoje fotografie. Krásné dny i tobě

      Vymazat
  5. Úsměvy jsou v textu cítit. Tak ať se vše vyvíjí nejlíp, jak je to možné. Pěkné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti Čerfe, Snad si ještě to léto užijeme, i třeba s tím foťákem .-) Hezké dny

      Vymazat
  6. Lenka zdraví Lenku ! Někdy se toho na člověka navalí dost a nebo má pocit, že toho už je moc i když toho moc třeba vůbec není. Kdo to nezažil, nepochopí... V blázinci jsem byla a líbilo se mi tam. Tak ať je zase líp, mávám ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, rozumíš mi .-) Také na to nevzpomínám s nechutí, znova už nechci, ale našla jsem tam i pár přátel a "terapeuti" a sestřičky se chovali hezky.

      Vymazat
  7. Jo, někdy to stojí za vyližprd, člověk má šílené pochyby o tom jestli vůbec stojí za to všechny ty ústrky, kosé pohledy, řeči a další věci které dokáží zranit na duši vůbec snášet, jestli neuniknout někam kde prostě nejsou. Ale pak se najde něco, nebo někdo co bolavou duši pohladí, anebo pohladí i fyzicky a je po pochybnostech jestli odejít na vždycky nebo zůstat a nějak bojovat dál. Držím palce ať už je jen líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wendy, život někdy není jednoduchý. Někdy přijdou i pochybnosti, jestli skutečně dělám vše nejlépe tak, jak můžu. Když ostatní dělají víc... Každý člověk je ale jiný a má i jinou hranici zranitelnosti. Doba není snadná, o to víc záleží na hodnotách, jako je třeba pravé přátelství.

      Vymazat
  8. Leni, někdy ten život s námi hodně zamává, ale důležité je se znovu zvednout a jít. Jsem ráda, že jsi zase tady. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  9. Je dobře, že se usmíváš. Je dobře, že jsi zase tady.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Lenko, z tvého příspěvku je cítit dobrá nálada, a to je fajn. Jsem ráda, že jsi zase zpátky a doufám, že to špatné už máš za sebou a teď už tě čekají jen samé dobré věci. Moc zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Evko. Bez blogu být asi nemůžu. I tobě přeji všechno jen dobré.

      Vymazat
  11. Lenko, já ti držím palce, aby bylo vždy dost důvodů k úsměvu a pokud budeš chtít, napiš na zakova48@seznam.cz a já ti odpovím. Pac a husu Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Vysadit šípek v anglická zahradě je velkolepé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné listy i plody, akorát je trošku nezvladatelný :-)

      Vymazat
  13. Já si vždycky říkala, že holt ten život musíme žít, i když nám nenadělil dost radostí. Tak se drž...

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)