pondělí 27. února 2023

Wellnes v KV

 Zima se vlády nechce vzdát
a snad trápí nás jarní únavy,
mám recept, jak se rozehřát,
podívejte se na Karlovy Vary.


Už Karel IV. smáčel si tu nohy,
teplo vyléčí tělo i duši,
hodíte se tu do pohody,
a dobrá nálada každému sluší.


Jen pozor na lázeňské šviháky,
to radši obdivujte vřídlo,
nenechte se rozházet nátlaky,
lepší je dát si pořádné jídlo.


V kostele sv. Lukáše na vás hledí
celá královská rodina,
a když jste dosti okouzlení,
zajděte do bazénu či do kina.


Pramenů tu mnoho klokotá,
prý nejlepší je 13. pramen,
Becherovka nohy trochu zamotá,
ale zas sejme tíhu z ramen.

(menší za 39tisíc)
Hotel Pup fotím jen zdálky,
stejně jako díla ve sklárně,
odtud asi nepřivezem dárky,
přesto peníze se tenčí záhadně.


Na vině je naše rozmazlení
pobytu užíváme dosyta
nad dortíky, masáže, nad to není
všechno dobré se přece posčítá.


Hezký týden .-)

29 komentářů:

  1. Karlovy Vary jsou kouzelné. Byla jsem tam jen jednou, ale chtěla bych se tam vrátit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, je dobré si je projít a určitě mají i víc zajímavostí než jsou prameny na promenádě. Tak ať se ti to podaří. Hezké dny

      Vymazat
  2. Byla jsem tu přesně před rokem. Díky za připomenutí. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni, jedeme tam s mužem na týden v dubnu, daroval nám to Ježíšek. Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ať si to užijete a líbí se vám. V dubnu už i bude tepleji na výlet .-) Krásné dny

      Vymazat
  4. Jé, hned bych brala aspoň víkend lázeňského relaxu...
    V KV jsem nebyla, to máme dost z ruky, od nás se jezdívá spíš do Luhačovic nebo do Jeseníku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nominku, byli jsme také krátce, ale úžasný odpočinek. Já bych se zas ráda podívala do Luhačovic .-) Hezké dny

      Vymazat
  5. Moc vtipné a milé nakouknutí do KV.
    Leni, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, moc hezky jsi uvedla Karlovy Vary. Byla jsem tam několikrát. I v lázních i na filmovém festivalu. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, na filmovém festivalu jsem tam ještě nebyla. Tak třeba někdy. Krásné dny i tobě.

      Vymazat
  7. Pěkné fotky i hezké veršíky.
    Musím přiznat, že v KV jsem nikdy nebyla, takže na fotky se ráda vždycky podívám.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to jsem ráda, že jsem ti mohla alespoň nějaké fotky ukázat .-) Děkuji ti a krásné dny

      Vymazat
  8. Leni,to je úžasné veršování a samozřejmě krásné fotky.
    Do Varů do lázní jsme vozili dceru,byla ještě malá a moje sestra tam studovala.
    Moc se mi tam líbilo,chtělo by návštěvu zopakovat.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji ti moc. Tak třeba se někdy podíváte, a třeba zrovna i na nějaký wellnes pobyt. Je příjemné nechat se občas rozmazlovat .-) A ty bys jistě vyfotila i nějaké pěkné fotografie. Krásné dny

      Vymazat
  9. Na posledním wellnes výletu v látních bez wellnes proceduj jsem byl v Luhačovicích.
    Hlavně že se vám výlet povedl a je moc pěkně zdokumentovaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Donjon. Odpočinuli jsme si. Do Luhačovic bych se ráda někdy podívala...

      Vymazat
    2. Hlavně při plánování výletu nezapomenout na zříceninu Starý Světlov. Sice tam toho mo k vidění není, ale procházka je krásná. U jedné z posledních chaloupek před vstupem do lesa pěstuje milá paní chtná jablka, prý odrůda Jonatán. Nejdůležitější je ale nezapomenout navštívit zázračnou studánku v lese nedaleko hradu Sojsínku!

      Vymazat
  10. Lenko, krásné! Už jsem tam delší dobu nebyla a měla bych to napravit.Tak děkuji za návštěvu ve Varech.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, není zač. Opečovávání v lázních bych ti přála .-)

      Vymazat
  11. Krásné místo, je to pár let, co jsme tam byli naposledy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, já poslední dobou nějak často :-) Ale pořád je kam se podívat.

      Vymazat
  12. Pekne fotky..Zrovna nedavno jsme ve Varech byli, take jsem daval clanek na blog..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tak to se podívám. My byli jen krátce, tak jsme toho zas tolik neviděli .-)

      Vymazat
  13. Ve Varech jsem nikdy nebyla (zatím), fotky krásné.
    Ale já jsem pořád zazimovaná. Vůbec se mi nikam nechce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)