pondělí 24. dubna 2023

Nebe


17 komentářů:

  1. Lenko, trefné a pravdivé. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,nádherné,úplně tak to cítím.Napsat bych to, ale nesvedla.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, tak ty verše jsou hodně povedené. Ne že by tvoje jiné nebyly, ale tyhle jsou úžasné. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, Leni!
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Včerejší komentář bude ve spamu,stává se to často a proto jsem se sem vrátila
    Verše jsou nádherné a cítím to tak stejně.
    Leni,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné verše. Úplně cítím tu blízkost nebe.. Nádherně napsané.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten závěr mě vyloženě nakopl :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné a výstižné verše i krásná fotografie.

    OdpovědětVymazat
  9. Výborně, děkuji, směju se tedy přesně podle veršů :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Takových krásných básní. :-) Také se musím o jednu podělit, s dovolením.
    Naše báby ta má spalování, k večeři 0,5 kg hrozen, a pak volá Miry honem...
    Pak už jen půlkrajíček chleba, vinohrade tobě běda!

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou krásná slova! Vznosná a pohladila na duši! Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Potěšila mě básnička :) A má krásné zarámování :)
    Přeji hezké dny, Marie

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, moc hezké ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji všem moc, moc mě potěšily vaše komentáře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)