pondělí 1. května 2023

Dohasínající den

 Když slunce se loučí se dnem,
ptáci přestávají pět,
pomalu nohy zvednem,
dáme pár rozlučkových vět.

Každý si nechá svoje přání
ukryté hluboko za víčky,
kamarády přátelství chrání,
i když neplýtvají slovíčky.

Možná jsou sklenice nedopity
a pomalu doznívá smích,
rozepře deštěm byly smyty,
les touhou vzdychl a pak ztich.

Doufám, že jste si užili čarodějnice a i první máj. Omlouvám se, že moc nyní nereaguji, ale zas náročnější období... Krásný květen přeji

12 komentářů:

  1. Krásné verše i fotografie. Potěšily oko i duši. Přeji ti krásný máj

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,nádherné verše a fotografie k nim.Tvé verše jsou mi velmi blízké.Jsi velký talent a měla by jsi je někde zverejňovat,ne jenom na blogu.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, mám moc ráda tvé verše doplněné krásnými fotografiemi. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, ráda jsem si přečetla verše doplněné fotkami.
    Moc ti přeji jen hezké květnové dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, moc hezké. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hezky napsané. Čarodějnice jsem si neužila, páč jsme se chystaly jít se známou v neděli, kdy se normálně čarodějnice pálí a oni, nevím proč je dělali už v sobotu, kdy celý den bylo hnusně a pršelo .... tím pádem jsem zůstala i nepolíbená ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Lenko, držím palce, abys měla jen samé krásné a zářivé dny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Čarodějnice jsme slavili s klienty už 26.4., akorát uvnitř, protože mrzlo a sněžilo. Doma jsme neslavili vůbec, není kde, dokonce jsem i na ty tradiční špekáčky zapomněla :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Sousloví "rozepře deštěm" má značný poetický potenciál (něco jako "podpor ležmo":-). Ale neber mě prosím moc vážně; moc pěkné básnění!

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji všem za milé komentáře. I jsem se něco zajímavého dozvěděla .-) Moc mě těší, že ke mně na blog stále chodíte a zanecháte komentář. Krásné dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)