pondělí 22. května 2023

Jentak :-)

Tahle mi zní v hlavě. A to mám několik už stříbrných nitek... :-)

Miláčku, lásko, poklade,
bez tebe nebaví mě svět,
ale až čas mě okrade
o mého mládí květ,
až budu mít hlavu bílou
a klepat se mi budou ruce,
budu i pak pro tebe vílou?
Budeš i pak mi dávat svoje srdce?

Možná nedokončená a možná život dá odpověď :-) Krásné dny

27 komentářů:

  1. Leni,to je nádherné.Našla jsem se ve verších.Klepou se mi ruce.
    Měj se hezky básnířko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, a taky jsi víla, co umí krásně zachytit, co vidí .-) Krásné dny a děkuji

      Vymazat
  2. Krásné, výstižné, s otevřeným koncem pro každého)))
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, poezie je tvá cesta, jdi po ní. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ten nejednoznačný závěr - co mám kdy jisté, že...
    Leni, přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, člověk se může ptát... a někdy ani odpovědi důležité nejsou. Nač slibovat, co nebude splněno. To raději nechat se překvapit :-) Krásné dny i tobě.

      Vymazat
  5. Leni, krásné moc, ze života... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji ti moc. Spadla jsi mi do spamu a teď tě tu mám dvakrát. Děkuji za návštěvu a krásná slova.

      Vymazat
  6. Moc pěkné! :-)
    nominek

    OdpovědětVymazat
  7. Jistoty jsou nedostatkové zboží, ale aspoň domnívat se člověk může :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké Leni. Už mám "sedm křížků" na zádech pryč, ale není proč plakat nad věkem. Chce to aktivitu a na věk zapomenout jak jen to jde...Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já teda na věk zapomínám také. A nejlépe je mi s malými dětmi .-) Radost, bezprostřednost, nadšení - a proč si to neuchovat v každém věku. Přeji ti krásné dny a hodně radosti

      Vymazat
  9. Leni krásné verše, ze života... Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, další krásná báseň, měla bys je vydat knižně. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, možná se jednou povede .-) Děkuji moc a i tobě hezké dny

      Vymazat
  11. Básně nemusí být dokončené, aby byly smysluplné - naopak, svou nedokončeností ještě víc odrážejí život.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak mi zase ukápla slza. - Míla (Na vydání bych přispěla a určitě bych nebyla sama)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)