úterý 30. května 2023

Prostě to nevzdávám .-)

Zuj si boty,
tady ticho léčí
obal hroty
upřímnou řečí.

Zavři oči
zázraky se dějí
příběh se stočí
zpátky do nadějí.

Otevři ruce
a nasyp zrní
každičké srdce
pod láskou vrní.

A až se slétnou nejen ptáci
Až motýli rozprostřou křídla z duhy
Neříkej, že máš jinou práci
Navázej dobro v malované stuhy.

18 komentářů:

  1. Leni,zase se budu opakovat,ale tvé verše jsou nádherné.Jsou na moji
    notu,tak jak všechno já vnímám.
    Moc děkuji za to souznění

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já ti také moc děkuji. Teď mám takové tesklivé období, ale doufám, že přijdou zas verše hravější. Děkuji, krásné dny

      Vymazat
  2. Leni, i já se připojuju s pochvalou, krásně píšeš. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné!
    Leni, měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Janinko, možná, že pády rosteme... Jsem ráda za každý klidný den.

      Vymazat
  5. Leni, opět moc krásné, mám tvoje verše moc ráda. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Marti. I já mám ráda tvoje články... jen ten čas si udělat. Krásné dny

      Vymazat
  6. Co jiného už by mělo existovat, když ne zázraky?

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)