pondělí 21. srpna 2023

Ukryto

Psala jsem často, že není síla... nakonec se ukázalo, že stačí doplnit železo :-)
Někdy si musím dát volno a soustředit se jen na ten normální život... A pak mám chuť se zas vrátit.
Děkuji moc za každý pozitivní komentář. A podněty, abych vydala knížku - ukázala jsem několik básniček a využila možnosti "vystavit" je jeden den na jedné akci... myslím, že dobré - pro začátek :-)
Také bych se s vámi chtěla podělit o jednu radost. Potěšilo mě, že mně někdo jiný ukázal ty své básničky a někoho jsem snad trošku inspirovala. Je to totiž úžasná věc, jak ze sebe dostat pocity a nějak je "zpracovat". A určitě je to lepší cesta, než například podřezávání se... ale to už zacházím daleko. Tak raději zpátky tam, kde je vše dovoleno - k básničce .-)

To nejkrásnější bývá skryto
a srdce nevlastní pevný řád.
Dobře je tomu, kdo ví to,
že někdy pomáhá si i poplakat.

Mám tajemství, co se neříká.
Snad jen lidem, kteří mě dobře znají.
Pohledem člověk uniká,
však pravdu už srdce neutají.

Víš, ke dvěma rukám další schází,
ty, co se něžně snění dotýkají.
A ve snech se člověk tak rád ztrácí,
když zastavit čas pospíchají.

Víš, někdy bývá trochu úzko,
z přemíry toho, co se stává,
pak stačí pevná náruč blízko
a jedno přání, když hvězda padá.

26 komentářů:

  1. Ty víš a já vím, když táhne tě to dolů, opři se. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jiřinko. I za tu podporu .-) Klidné dny

      Vymazat
  2. Leni,nádherné básně,které mě oslovují.
    Potěšilo mě,že uvažuješ o knížce.Byla bych mezi prvními,které si koupí.
    Mám už dvě knížky poezie od dvou blogerek.
    Měj sehezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Jitko. Zjišťovala jsem, jak vydat knížku, co to obnáší, tak uvidíme. Děkuji, krásné dny.

      Vymazat
  3. Moc pěkná a citlivě napsaná básnička, děkuji za ni.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké vyznání. Ona ta léčivá síla objetí je neskutečná, něco o tom vím, jen bohužel tenhle lék mi strašně moc chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ono k tomu objetí není potřeba ani muž, aby bylo léčivé .-) Krásné dny a děkuji

      Vymazat
  5. Krásně napsáno…. Gratuluji k úspěchu ))))a jdi do té knihy!!!! Čtenáře si určitě najde a ti nebudou litovat )))
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Evi. To bych fakt měla do toho jít .-) :-) Přeji krásné dny.

      Vymazat
  6. Krásné! Přimlouvám se taky za knížku.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné verše. Přeji hodně krásných básní, které s i své čtenáře určitě najdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy napadají a někdy nepřichází. Děkuji moc za přání, Jarko. Krásné dny

      Vymazat
  8. Nejčastěji člověk ponoří srdce do veršů,
    když duši jeho cosi v kleštích svírá,
    jakoby nadechnout se chtěl
    a okno nikdo neotvírá.
    Okno nikdo neotvírá,
    nepodá ani ruku přátelskou,
    a člověk sám se cítí v davu ...
    pak ruka tiskne na papír
    slovíčka o lásce, o touze, o půvabu.
    A snadné se to zdá,
    svěřit slova papíru,
    když je duše bolavá.
    Jakmile najdeš radost ze života,
    jakoby škoda bylo ztrácet čas
    psaním veršovánek
    a také aby slůvka o radosti jak fráze nevyzněla
    či neonesl je sebemenší vánek.

    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marija, to je krásné. Vím, že umíš psát básničky. Děkuji moc za tuto. Přemýšlím - já píši i v radosti :-) Ale těch ze smutku bude určitě víc... Hezké dny

      Vymazat
  9. Leni to je krásně napsané ! Jsem ráda, že jsi tu. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Leni. Já taky... Hezké letní dny

      Vymazat
  10. Leni, díky moc za další verše, mám je ráda a myslím, že už jsem tady psala, že bys měla vydat knihu. Ať se ti daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji ti moc. Pokusím se :-) Přeji krásné dny

      Vymazat
  11. Leni, krásné veršování, jsi moc šikovná a verše jsou evidentně tvoje parketa. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Evko, za pochvalu i zastavení. Krásné dny přeji

      Vymazat
  12. Milá Lenko, Tvoje básnička mě potěšila - moc... Přeji Ti, ať se Ti dobře daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, vylovila jsem tě ze spamu. Také přeji krásné dny.

      Vymazat
  13. Moc se mi básnička líbí. Přeju, ať se Ti dobře daří!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji ti moc. I že jsi napsala ještě jednou.

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)