pondělí 4. září 2023

Škola

Slunce má ještě příchuť prázdnin,
však na ramenou taška tlačí.
Nechce se sedět tiše za zdmi.
A písemkami tě straší.

V myšlenkách běháš s kamarády,
a kostičky stavíš v minecraftu.
Jak nudné to dny tě čekaj tady
a jak prima by bylo třeba na raftu.

Že se tu dozvíš nové věci
a budoucnost je pro učené...
Já vím, že zní to jako kecy,
ale furt bere se, co kdo dovede.

27 komentářů:

  1. Leni, moc ráda k tobě nakukuji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak perfektně aktuální!
    Leni, přeji krásné zářijové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. http://es-ideas.blogspot.com/
    No jo, tak už nám to zase začíná. To bude jízda)))
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, Evo, já myslím jak na horské dráze :-)

      Vymazat
  4. Krásná,aktuální báseň.
    Leni,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Leni zdravím, to je hezké, aktuálně k nástupu do škol. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, jestlipak se vnučky těšily do školy? Krásné dny

      Vymazat
  6. Návrat do školy pro mě býval vždy velmi náročný. Ale je pravda, že po pár desítkách let nechuť k 1. září celkem pominula :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerfe, u mě zatím ne, ty prázdniny jsou přece jen klidnější... :-)

      Vymazat
  7. Leni, ráda čtu tvé básně. Díky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti za přečtení a milý komentář. Krásné dny i tobě

      Vymazat
  8. Pro mne to bylo vždycky hrozně otravné. Muset se zas dostat těch kolejí školních povinností. A teď se na ně dostala poprvé i vnučka. Já za sebe bych nešla zpět ani náhodou a ani náhodou už bych nechtěla mít doma školáka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, přeji, ať to vnučce ve škole jde. Hezké dny

      Vymazat
  9. Jsem ráda, že už jsem školu mohla pověsit na hřebík a i vnoučata už mají vše ve svých rukách. Držím palce všem žákům, studentům a trpělivost rodičům. Pek a básnička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marija, hezké přání. Ještě bych připojila pevné nervy učitelům .-) Krásné dny přeji.

      Vymazat
  10. Vija
    Ano, je to tady a už to frčí… hezky napsané. Přeji ☀️dny. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Vijo. Už máme druhý týden - takže to letí opravdu .-) Hezké dny

      Vymazat
  11. Krásné verše a výstižné. Krásné dny přeji

    OdpovědětVymazat
  12. No jo, škola. Nejhezčí období pro mě asi bude, až z ní děti vylétnou.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkná báseň - pravdivá :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)