pátek 7. října 2022

Růže z listí

Když jsem viděla tak nádherně zbarvené stromy, nedalo mi to a přinesla jsem si domů pár javorových listů. Jako k jaru patří věneček z pampelišek, tak k podzimu růže z listí.

Návod přikládám ve fotografiích. 

Do růží se dá dát špejle. Já tyhle chtěla jen položit na stolek, tak jsem špejle nedávala. 

Nakonec jsem sprejovala, aby déle vydržely.

To jsou moje růže. Mám ráda list spíš zmuchlaný, ale pokud se do růží pustíte, můžete mít i hladké. Hlavně si říkám, že příroda se nevzteká, že se jí něco nepovedlo. Takže každá růže je povedená a originál a to se mi na tom líbí.

Krásné barevné podzimní dny

20 komentářů:

  1. Lenko, růžičky se ti povedly. Také si je každý rok motám. letos jsem ještě nezačala. Přeji pěkný víkend, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Evko. Budou se ti hodit do ozdobených sklenic .-) Krásné dny

      Vymazat
  2. Leni, moc krásně jsi je vyhotovila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, máš je hezké, povedly se ! Taky si je každý rok motám, dělám z nich kytičky a věnečky, je to i hezký dáreček. Přeju krásný podzimní víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, také jsem zamýšlela věneček, ale nakonec jsem nasbírala listí jen na tři. Tak možná příště. Krásné dny

      Vymazat
  4. Taky každý rok tyto růže motám. Jako dekorace vypadají moc pěkně. A Tobě se povedly!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hani. Těším se na tvé růžičky. Krásné dny

      Vymazat
  5. Povedená dílka))))u nás si takhle s listy ráda hraje moje sousedka. Přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Evo. Je to hezké barevné motání. Krásné dny

      Vymazat
  6. Leni, to je nádhera. Kochám se. Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, zářivé, moc se ti povedly, Leni! Připomněla si mi mou úžasnou přítelkyni - vždycky je motala a rozdávala. Už nikdy nebude...
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Helenko. A je mi to líto... Krásné dny

      Vymazat
  8. Moc pěkná podzimní zábava a výzdoba.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné. O tomhle podzimním tvůrčím počinu jsem doposud nevěděl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu, Čerfe, a když koukneš nahoru, tak skoro každá je motá nebo alespoň zná... Ale omlouvá tě, že jsi muž :-) :-)

      Vymazat
  10. Nádherné.Vypadají jako skutečné růže.Nikdy jsem to nezkoušela.
    Měj se Leni hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji. Není to těžké, třeba někdy vyzkoušíš. Hezké dny

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)