pondělí 18. března 2024

Jaro

 Slunce už do skel dělá prasátka,
i když na trávě je jinovatka,
jarní věnce se věší na vrátka
a probouzí se včelí matka.

Sněženky, krokusy, bledule
těší po zimě unavené oči.
Vichr z posledních sil zaduje
a pak se zpátky do hor stočí.

Meruňka se odívá kvítky,
svíčky ji v mrazu přihřejí.
Z bylinek vážu voňavé snítky,
ať zima se ztratí v peřejích.

Přeji hezké jaro ☼ ♥ 


16 komentářů:

  1. Mám moc ráda tvé verše, Leni.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji ti. Já jsem vždy sama překvapená, že něco vznikne :-) Krásné dny přeji

      Vymazat
  2. Už aby byla ze zimy vejminkářka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono by ji právě chtělo vynést do potoků a řek :-)

      Vymazat
  3. Pěkná jarní básnička. Táta jezdí na zahradu v mrazivých dnech přespávat a poblíž meruňky dělával ohníček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marija, děkuji. Těch meruněk je mi líto. Kvetou příliš brzy. Snad se podaří zachránit. Hezké dny

      Vymazat
  4. Leni, mám moc ráda tvoje verše. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Podle předpovědí si snad už zima sbalila svých pár švestek. Ale radši to nebudu říkat nahlas, tady kolikrát sněžilo i v květnu :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)