pátek 29. března 2024

Slunečnicový svetr ze čtverců

 Na Velikonoce máme mít něco nového, aby nás beránek nepokakal - tak vám chci ukázat barevný háčkovaný slunečnicový svetr ze čtverečků. Myslím, že jsem trpělivá, ale u tohoto mého projektu jsem opravdu myslela, že odložím a nedodělám. Maximálně ze čtverečků ušiji potah na polštářek.

Spočetla jsem, že bylo potřeba 126 čtverečků a 8 trojúhelníčků. Jeden čtvereček jsem dělala asi půl hodiny.

Jak dát čtverečky dohromady mi poradila Jiřinka. A pak už jsem jen háčkovala, průběžně dávala dohromady, měřila, přemýšlela, až konečně byl takto

Je do pasu a opět trochu delší rukávy, lem pletený (např. na rukávy to bylo 46 ok, přidáno na 69 ok, celkem 32 řad).

Svetřík jsem dělala asi rok, kromě čtverečků, kde jsem měla návod, je celý vymyšlený. A jsem opravdu ráda, že sedí. I když je to zas hodně odvážný svetřík - nic pro ty, co mají rádi černou :-)

Ještě doplním, že vlna byla Elian Nicky a háček a jehlice 2,5. Tato vlna je příjemná, má hezké barvičky, ale při háčkování se mi rozdělávala na nitě.

Ať se vám daří vaše projekty, a máte krásné veselé Velikonoce ☼ ♥

23 komentářů:

  1. Leni,moc obdivuji.Z háčkovaných čtverečků mám polštářky do lodžie na léto a se svetrem bych si rady nevěděla.Výsledek je úžasný.Vždy jsem si myslela,že uháčkovat svetr nejde a v poslední době hodně koukám na Krampolínku,která je háčkuje.Dokonce jsem o takovém letním svetříku uvažovala.
    Měj se hezky a přeji krásné velikonoční svátky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moc děkuji. Krampolínku znám, dělala jsem podle jejího videa šátek. Ta s háčkem kouzlí. Já do poslední chvíle taky nevěděla, jestli z toho svetr bude :-) Krásné sváteční dny i tobě

      Vymazat
  2. Leni svetřík je úžasný, moc se mě líbí, ze stejných kytiček jsem háčkovala povlak na polštář do pergoly. Kdysi dávno jsem si taky háčkovala svetr ze čtverečků, kam se poděl nevím. Přeju příjemné Velikonoce, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Ten vzor je moc hezký. Loni se nosily vestičky ze čtverečků, myslím, že je to zas něco zajímavého a neokoukaného. Tak třeba budou mít vnučky .-) Hezké Velikonoce

      Vymazat
  3. Leni, moc krásný svetřík, originální. Měj pohodové svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti. Určitě nikdo takový nemá :-) Krásné sváteční dny i tobě

      Vymazat
  4. Zajímavý svetřík. Zvítězila jsi, dokončila jsi práci a beránek má utrum. Hezké svatky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marija. Jsem ráda .-) Krásné sváteční pondělí

      Vymazat
  5. Leni, máš můj obdiv! Už dlouho jsem nedělala tak velká projekt. Přízi Elian Nicky obcházím obloukem - krásné barvy, hebkost, ale při práci se mi dělila stejně jako tobě a to je k vzteku.
    Užij si sváteční dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji ti moc. Ono během toho roku vzniklo několik jiných menších věcí, za chvíli bych slunečnice viděla všude :-) Elian Nicky nebrat :-) Krásné sváteční pondělí

      Vymazat
  6. Trpělivost se vyplatila, zajímavý svetřík.
    Hezké Velikonoce !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hani. Hezké sváteční pondělí i tobě

      Vymazat
  7. Hmmm, vypadá moc pěkné. Takový jarní motiv )))
    Přeji krásné Velikonoce.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Lenko, jsi houževnatá a cílevědomá a to je na svetříku vidět, je originální a moc tě chválím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné. Úplný van Goghův vzor! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerfe, povedlo se mi, že jsem měla polštářky se slunečnicemi, sešit se slunečnicemi a ještě k tomu ten svetřík - slunečnic jako máku :-)

      Vymazat
  10. Uff, to chce opravdu velikou trpělivost! Raději zůstanu u šál a čepic :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ona z toho měla být vesta, pak krátké rukávy - no a nakonec je z toho svetřík :-) A čepice mi nejdou, tak svetr, nu :-)

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)