pátek 5. dubna 2024

Háčkovaná pouzdra na mobil

 U nás to ještě pěkně fouká, takže se unosí čelenky. A když člověk vyrazí na krátkou procházku, možná  se mu hodí i jednoduchá taštička na mobil. Tyto taštičky jsou hned hotové, člověk může být kreativní a spotřebovat různé zbytky vln. A lze je sladit právě s čelenkou. 

Jednoduchý návod: Následující taštičku jsem začala na 19 ok přední stranu nahoře, vzor je 15 ok. Protože jsem zjistila, že by taštička byla příliš úzká, dole jsem nahodila dalších 5 ok, postupně jsem zadní stranu splétala s přední, abych nemusela nakonec sešívat. (Vždy na začátku řady jsem spletla s krajových okem přední strany, na jedné straně v řadě hladce, na druhé straně v řadě obrace). 

Vzor

Nahoře jsem řadu ukončila, nechala si jedno oko, vzala háček a háčkovala šňůrku, řetízek, příslušný počet ok podle požadované délky a zpátky krátký sloupek, přichytila na druhé straně taštičky. (Kdo chce, může si obháčkovat i celý okraj taštičky, jednu část jsem dělala před šňůrkou, druhou po přichycení druhé šňůrky.)

Taštičky se hodí, když zrovna nejsou v oblečení kapsy :-)

Přeji krásný duben a hodně procházek ☼ ♥

13 komentářů:

  1. Leni,to jsou krásná pouzdra na mobil.A ještě i čelenky k tomu.
    Já mám také háčkované pouzdro a uháčkovala jsem i pro vnučky.Lépe se mi to v kabelce hledá.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji. Já na ta pletená nebo háčkovaná taky nedám dopustit. Krásné dubnové dny

      Vymazat
  2. Parádní a praktické. Také jsem si podobné uháčkovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, jsou kouzelné. Háčkovala jsem něco podobného své mamce, která na procházku potřebuje jen telefon a klíče... Ale růži tam nemá... Tleskám a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helenko. Věřím, že mamka využívá a má volné ruce. Krásné dny přeji

      Vymazat
  4. Povedená pouzdra. Taky mám uháčkované, ale pak jsem dostala kupované, tak jsem ho odložila. Ale teď už to kupované doznává opotřebení, takže háčkované přijde opět na řadu :-).
    Hezký víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. To háčkované je vždy originální .-) Krásné dny

      Vymazat
  5. Moc pěkné-nápad i provedení.
    Přeji hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdysi jsem si háčkovala pouzdro na malý tranzistoráček a pak na magneťák, to jsem si i vypodšívkovala... o žebradle z lýka která byla kdysi nesmírně módní snad ani nemluvě, to musel mít v sedmdesátých letech snad každý..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tyhle pouzdra jsou praktické, že přístroje chrání. Žebradlo z lýka neznám :-) Hezké dny

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)