pondělí 8. dubna 2024

Jabloň v sadu

 Cítit blízkost tvého dechu,
když ke mně hlavu skláníš.
Slyšet tvůj hlas pro útěchu,
když dotyků mých se straníš.

V srdci rozkvétá jabloň v sadu.
Nechci, ať spálí ji mráz.
Jen jednu mívám vadu,
bojím se, že protrhne se hráz.

Že řeknu ti ta vzácná slova,
co i v šepotu duši rozechvějí,
hlava se v dlaních schová,
kéž dvě srdce v souhře znějí.

Letos jsem přírodu ještě nefotila - ale kochám se :-)
Přeji radost nejen z rozkvetlých stromů ☼ ♥

16 komentářů:

  1. Leni, opět krásná báseň. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,nádherné verše.Takové mám ráda.Jsi velký talent.To už bude na druhou knížku
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji ti. A když vydržím každý týden jedna básnička, tak možná v prosinci budu mít básní dostatek :-) Děkuji ti moc za podporu. Krásné dny

      Vymazat
  3. Krásná jarní a ranní chvilka poezie...
    Leni, děkuji a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já děkuji. Moc mě těší, že si přicházíte pro ranní chvilku poezie .-) Krásné dny

      Vymazat
  4. Jako vždy moc hezké verše ! Máme tady prostě takovou krásnou občasnou chvilku poezie.
    Hezké jarní dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Kvítka jabloní je třeba opečovávat! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, a až se budou "koulet jablíčka", to teprve bude radosti .-) Děkuji, krásné dny

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)