pondělí 27. května 2024

Tak jsme mistři, no a co? :-)

 Dneska každý platí pivo,
až do rána bylo živo,
Staromák tu praskal ve švech,
splnilo se jako ve snech,
nikdo nespal, všichni řvali,
že jsme mistři oslavili.
Lukáš Dostal nic nedostal,
jeho klid už každý poznal,
vychytal nám jasnou nulu.
Gudas dal všem na papulu.
Jágr řek, kdo dá si góla,
Pasta to je stará škola,
na svůj gól nás nechal čekat,
až jsme se už začli lekat.
David Kämpf pak zvýšil skóre...
TAK JSME MISTŘI, NEČUM VOLE :-)

Tohle jsem se musela pokusit zveršovat:-) Děkujeme, hoši!

9 komentářů:

  1. Leni, pecka!
    Radost máme všichni.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera a kluci jsou borci. Radost veliká)))

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, to jsou moc hezké verše. Díky za ně.

    OdpovědětVymazat
  4. Takový drsný chlapíci si verše zaslouží. Skvělý.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé oslavné verše. Jen já ten hokej a fotbal tolik nežeru. 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, tentokrát verše na aktuální téma. To je myslím o dost těžší a povedlo se ti. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Super veršování! Šla jsem spát o půlnoci, ve čtyři mě vzbudili uřvaní ptáci, a já měla jet s klienty na výlet do ZOO. Ani nechtěj vidět, jak jsem vypadala :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Když něco takového přijde tak nečekaně jako letos, je to vždycky skvělé :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)