neděle 7. července 2024

Praha s Jiřinkou

Zjišťuji, že blogeři jsou z masa a kostí a ne nějaká IA nebo AI (umělá inteligence - nemůžu jí přijít na jméno), a jsou stejně fajn, jako na svých blozích. Setkala jsem se se Simi a v pátek jsme se s Jiřinkou prošly Prahou. Měla jsem skvělého průvodce.

Kostel Panny Marie, sv. Jeronýma, Cyrila a Metoděje, Vojtěcha a Prokopa

Kostel sv. Jana Nepomuckého Na Skalce        Rotundra sv. Longina 

Porodnice Apolinář

Přemysl a Libuše na Vyšehradě                       Vinice na Vyšehradě

Pohledem na Hrad se jen kocháme

Jiřinko, a tohle si nepamatuji, já hlava děravá :-)

Královská zahrada - Letohrádek Královny Anny


A stále pohledy na Hrad

Vodní nádrž Letná

A kafíčko u Alchymisty (muzeum kávy-zavřeno)

Zkusila jsem dát dohromady, co vše jsme viděli. Víc info a foto u Jiřinky na blogu Tour de Prague

Těším se, že si to zopakujeme (někde jinde, někdy jindy), jen musím trochu natrénovat, Jiřinka je cestovatelka a nebojí se žádných výzev.

Děkuji za pěkné zahájení prázdnin a i za to, že jsem na blogu potkala milé lidi. Mějte se krásně ☼ ♥

22 komentářů:

  1. Lenko, říkají tomu Míčovna a já tam vždy obdivuji ta sgrafita. Byla jsi super parťačka na výlet. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji, bylo to moc prima. Za procházku Prahou s tebou jsem moc ráda.

      Vymazat
  2. Tak teď už vím, s kým že se to Jiřinka po Praze potulovala :-). Věřím, že jste měly spolu pěkný den !
    Hezké letní dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, opravdu moc pěkný. I počasí nám přálo. A měli jsme čas se kochat i povídat. Přeji i tobě krásné dny

      Vymazat
  3. Pěkná procházka. také už jsem se s několika lidičkami z internetu setkala a věřím, že ještě setkám. hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marija, jsem ráda za tu komunitu tady. Přeji příjemná setkání, hezké dny

      Vymazat
  4. Krásný výlet jste spolu měly. Fotky už jsem obdivovala ráno u Jiřinky.
    Měj se hezky. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ju, měli a Jiřinka má hezké fotografie. Krásné dny

      Vymazat
  5. Urazily jste notný kus cesty a to umím jako zkušený túrdprágista ocenit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerfe, my jsme trošku popojeli, ale jen trošku :-) Viděla jsem zas místa, o kterých jsem neměla ani tušení. Praha je moc krásné město. Měj se moc hezky

      Vymazat
  6. Jak jsem psala u Jiřinky - hrdinky absolvovaly tuhle nádhernou, ale dlouhou a náročnou trasu! Díky, že jste nás obě vzaly s sebou. Hezké prázdniny přeje Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkujeme moc. Rádi jsme vzaly. Krásné dny i tobě.

      Vymazat
  7. Leni, Jiřinka ti už Míčovnu odhalila a já musím říct, že si měla opravdu top průvodkyni.
    Náročná, ale krásná trasa, skvělá společnost.
    Přeji hodně takových dní! Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, máš absolutně ve všem pravdu. Úžasný výlet s úžasnou průvodkyní. Děkuji ti moc a i tobě krásné dny plné letní pohody

      Vymazat
  8. Leni, tak to jste si s Jiřinkou užily báječný výlet. Obě moc zdravím a přeji pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkujeme moc a také krásné dny. Za chvíli už je tu další víkend. Měj se hezky

      Vymazat
  9. Pořádná porce procházky Prahou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, máš pravdu, Jiřinka vymyslela báječnou procházku a krásně jsme se prošli a pokochali Prahou. Krásné dny

      Vymazat
  10. To jste měly pěknou procházku!
    A zahrádka u Alchymisty je moc malebná - jenže vždycky moc obsazená...
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, měly. Moc hezkou. A na zahrádku jsme měli štěstí, dortíky a kafíčko mají výborné... jedině si udělat plánovaně rezervaci... Krásné letní dny

      Vymazat
  11. S dobrou průvodkyní člověk objeví místa, která ani neznal. Krásně jste si den užily. Pohodové léto.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji, Rijo, máš pravdu. I tobě krásné letní dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)