pondělí 12. srpna 2024

Františkovy Lázně

Jak to bylo, pohádko?
Voucher přines ježíšek.
A pak v létě nakrátko
přivítal nás František.
Kvítí plná promenáda
a prameny zvučných jmen,
klidná, pohodová rána
a den pak vlídný, beze změn.
Ať krmení daňků
nebo rybky zlaté,
počechrání vánku,
tady nikdy nespěcháte.
Tak vám pro potěchu,
dávám fotky z lázní
a ať beze spěchu
máte i vy den krásný. ☼ ♥









Socha Františka mi chybí - upravovali za ním zahradníci záhonky, tak nešel vyfotit bez nich a cizí lidi obvykle na blog nedávám :-)

24 komentářů:

  1. Pěkná veršovaná prezentace a také záběry. A den je hned lepší . Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotografie. I tak je tam krásně. Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, je. Lázeňská města jsou moc hezká a tady nás překvapilo, že lidí pomálu.

      Vymazat
  3. Nádherné fotografie doplněné verši.Hezky jsi to spojila.
    Leni,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, to je tak milé! krásná slova a krásné fotky - parádní spojení!
    Měj hezké letní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se tam chystáme)))) Díky za krásné foto i verše.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, snad se bude líbit jako nám. Děkuji, hezké dny

      Vymazat
  6. Děkuji, děkuji, děkuji. Frantovky......moje srdcovka. Tolikrát mi tam pomohli. Krásné dny přeje Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, také děkuji. To je dobře, že v lázních pomohli. Hezké dny

      Vymazat
  7. Leni, krásné a pohodové Fr.Lázně, třikrát mne přijaly na léčení, ale pak mi přiklepli poprvé Lázně Jeseník a byla to láska. K nim a k Jeseníkům.
    Moc pěkně jsi veršovala a fotila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky i pěkné verše. Fotky mi připomněly moji návštěvu. Jsou to krásné lázně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marija, děkuji. Souhlasím, moc hezké lázně a hodně se o ně starají.

      Vymazat
  9. Leni, moc hezké fotky a verše k tomu. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  10. Františkovy Lázně mám moc ráda, snad jste si pobyt náležitě užili :).

    OdpovědětVymazat
  11. Tam to mám moc rád. Párkrát se mi Františkovy Lázně přimotaly nadmíru obohacujícím způsobem do života.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerfe, krásné vyznání. Hezké dny ti přeji

      Vymazat
  12. To je moc pěkné! Ve Františkových Lázních jsem ještě nebyla. Taky radši fotím bez lidí, někdy je to těžké...
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ve Františkových Lázních jsou srdíčkové cesty, tam by se ti líbilo. Hezké dny

      Vymazat
  13. Fredy Kruger

    " Přece jsem překonal pocit bázně
    a Františkovy jsem navštívil lázně !
    Vypil jsem vody až bylo mi špatně,
    nebylo to však vůbec nic platné !
    .... též jsem se toulal v parku po tmě

    aniž bych následně otěhotněl !!
    Řekněte, z jakého důvodu ???"
    ( vykládá v ,,duhovém průvodu,,
    Ludwa Pšour : " Neměl jsem SVŮJ DEN ??"

    " Neboj se, ono to půjde !
    musíme spolu pořádně řádit !"
    ( dí v Duhovém průvodu kamarádi )

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)