úterý 20. srpna 2024

Orloj

 Některá přání potřebují čas.
Abychom sami dali klíč ke správným dveřím.
Někdy nevíme, co ukryto je v nás.
A náhle stačí říct si "já si věřím".


A pak kolečka do sebe zapadají,
jak v dokonalém promazaném stroji,
zázraky do karet ti hrají
a ty hledíš do oken na orloji.


Když objeví se, co si tolik přeješ,
někdy až dýchat zapomínáš.
Bojíš se, že bude to jen lež,
přesto tu změnu vděčně vítáš.


A tak ta přání v sobě nosí,
kdo nepřestává na dně snít.
A když na správném místě prosí,
i andělské chóry budou znít.


Krásný týden, prázdniny tak strašně letí, tak ať máte krásné ještě stále prázdninové zážitky ☼ ♥

30 komentářů:

  1. Moc krásné. Spojení fotografií a veršů je velmi pěkný nápad, zvláště, když tvé verše mají silný náboj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marija. Jsem vlastně přiřadila jen fotografie za poslední týden.

      Vymazat
  2. Krásné verše,které opět oslovují.Fotografie k nim přesně zapadají.
    Leni,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Jitko. Opět krásný komentář. Hezké dny přeji

      Vymazat
  3. Maruško to napsala krásně, zbývá mi jen souhlasit.
    Leni, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, děkuji a přeji pěkný den, Maruško. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné propojení fotografií s nádhernou poezií. Musela jsem si vše přečíst a prohlédnout vícekrát. Děkuji a přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, děkuji ti moc. Máme tu přírodu, co je fotogenická .-) Krásné dny

      Vymazat
  6. Krásné verše souzní s fotografiemi.
    Hezké dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Lenko, ať i nadále tvá duše poletuje spolu s verši po krásných místech jako na fotografiích. Umíš zachytit pěkné momenty. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Jiřinko. Poletuji ráda .-) Krásné dny ti přeji

      Vymazat
  8. Krásné fotky a ta báseň je taková smutně šťastná - líbí se mi.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Maruško. Píši, jak to právě cítím... a přání se plní .-) Krásné dny ti přeji

      Vymazat
  9. Leni ahoj, to jsi moc hezky napsala ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za pěkné verše doplněné pěknými záběry. Měj se fajn. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné veršování a foto jakbysmet )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Spojení veršů s fotografiemi se ti moc povedlo!

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi líbí poslední sloka!
    Jakožto člověk v plném pracovním nasazení se těším, až ty prázdniny konečně skončí a nebudu muset vařit. To bude můj nejkrásnější poprázdninový zážitek! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, a já netěším na vymýšlení těch snídaní a svačin .-) :-) Krásné dny a pevné nervy ve školním roce (i když u vás je to spíš o humoru)

      Vymazat
  14. Leni, opět nádhera a k tomu pěkné fotky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Nevím jestli jsem neodklepla správně nebo jestli nejsem ve spamu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, máš pravdu, jsem nekoukla do spamu. Děkuji za upozornění

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)