neděle 15. září 2024

Malování světlem

 Dej mi prosím chvíli času,
zachytím pro tebe krásu,
kde zlatý vlas k druhu běží,
naši lásku pevně střeží.

Možná byly temné chvíle,
dnes chci říci ti však mile,
že barevnost světla tvoří
všechno, pro co srdce hoří.

Věřím v tvoji fantazii,
odhalíš, co v díle skryji.
Návrat cítím v rozloučení,
s tebou přiznám povznášení.

Obohacující není jen čtení blogů, ale i setkání s blogujícími. Ke krásnému zážitku Praha s Jiřinkou a příjemnému povídání se Simi z Austrálie  přibylo v pátek povznášení nad fotografiemi Petra. Tímto výstavu doporučuji, protože fotografie jsou opravdu umělecké a tak rozdílné, že si každý může vybrat tu svoji (pro mě to bylo hodně těžké vybrat si tu nej). Děkuji za hezké provázení a výstavám (nejen této) přeji hodně nadšených obdivovatelů. ☼ ♥

PS: Všem přeji, ať jste v těchto dnech v suchu, teple a v bezpečí. Hodně síly. Kéž jste v pořádku.

18 komentářů:

  1. Nádherné verše. Přeji klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za inspirující návštěvu i za tento článek. Je pravda, že potkat se poprvé s nějakým blogerem už se mi dlouho nepoštěstilo, o to překvapivější a příjemnější to pro mě bylo tentokrát.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,verše jsou nádherné.Na výstavu fotografií se vždy podívám ráda,ale tohle místo je od nás daleko.
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji. Třeba výstava bude někdy někde blíž. Krásné dny i tobě

      Vymazat
  4. Leni, děkuji za krásné verše a lákavé pozvánky. Souhlasím, osobní setkání mi vždycky udělalo radost.
    Dny jsou velmi dramatické, snad je hrůzám konec...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Příjemná setkání, o kterých jsem musela napsat. Povodně náročné finančně i psychicky pro lidi, které postihly. Snad budou alespoň ještě teplé a slunečné dny, ať vše stihne vyschnout. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Tvoje básně mě baví. O výstavě vím, ale je to hodně daleko, třeba někdy příště. Pohodové dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Večernice. Jestli máš Prahu blíž, tak určitě i výstava tam bude zajímavá .-) Krásné dny i tobě.

      Vymazat
  6. Krásné verše. Výstava je pro mne z ruky, ale blog Petra Vápeníka také sleduji.
    Klidné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to spoustu zajímavých fotek jsi už viděla na jeho blogu .-) Děkuji ti, také klidné dny

      Vymazat
  7. Lenko, na září jsem měla naplánováno nejen setkání s tebou č.2, ale i návštěvu Chotěšova a Petrových fotografií, nu, nemoc mi to zhatila. Tak budeme doufat, že se vše v dobré obrátí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ještě stihneš určitě i Prahu - se mnou i s fotografiemi. Hodně zdraví a hodně síly

      Vymazat
  8. Krásné veršování.....přeji poklidné dny bez vody. E,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, u nás naštěstí pršelo akorát - ale lituji ty, které to postihlo. Hezké dny

      Vymazat
  9. Krásné verše Leni, a snad už bude jen líp.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)