pátek 17. července 2020

Přesun blogu

Dnes jsem přesunula blog slunecnyden.blog.cz. Jedna kapitola blogování končí. 
Byla jsem na blog.cz 5,5 let a byla jsem tam spokojená. Můj první blog. 
Ale jsem šťastná, že se podařily články i fotografie přesunout sem.
Jeden den stěhování. A nové začátky. Snad přinesou to dobré. 
A snad se nadále budu setkávat s lidmi, které jsem si oblíbila na blog.cz.
Snad tu nebudu osamělá a brzy poznám nové sousedy.
Moje přání.
Hezký den všem

Stejné a přece jiné
Stejné a přece jiné .-) Jedna je léčivá třezalka, u druhé nevím název, ale má mnohem větší květ. 

18 komentářů:

  1. Vítám Tě na nové adrese a přeji Ti hodně nových čtenářů. Krásné sluníčkové fotky mi trochu rozsvítily zamračený den.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale jdi, ty brepto :-)
    Svět se točí, my jsme součástí a věrní zůstávají.
    Zapisuji si tvou adresu a piš, těším se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu jo, blondýnko, když já jsem člověk, co nenávidí změny :-) I dcera mi řekla: "Ale změna je život, mami" :-) Děkuji ti .-)

      Vymazat
  3. Také přeji spoustu nových čtenářů. :)
    Já tedy chtěla přenést svůj ,,cestovatelský" blog na wordpress, nějak to nepasovalo a tak jsem volila také blogger. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, mě docela překvapilo, jak se podařil přenést. Děkuji, a tobě také čtenáře a ať tě blogování nadále baví.

      Vymazat
  4. Přístup ke starým blogům mám dnes znovu znemožněn, fakt asi nejvyšší čas jít jinam... Blogspot mám taky registrovaný, ale nějak se tam nemůžu dlouhodobě dostat... Pořád mi to psalo hlášky, že používám nezabezpečené "něco" při přihlašování. V každém případě se zde dá mnohem lépe komentovat i bez přihlášení než u mě. Kde musím ručně přidávat formuláře pro tuto možnost. Co se noční sklizně týče, pod svícnem je prý největší tma, ale dělá to obrovské stíny, které jsou vidět široko daleko. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je teda znesnadněné blogování. Tak snad najdeš místo, kde zakotvíš a bude vše OK. U tvého článku jsem se pobavila. A myšlenka se svícnem dobrá :-)

      Vymazat
    2. Já nerad kotvím... a aktuální adresa mi vyhovuje. Už jsem se tam s tím naučil. Fotky farmičky přidávat nepotřebuju, protože je za mě přidávají jiní a jinam... :D

      Vymazat
    3. No jo, tak to máš dobrý, když za tebe pracují jiní :) Jasný, všude a nikde, pán prostoru .)

      Vymazat
  5. Tak a jsem tady, už teď se těším na další články :).
    Přeji ti, ať si tu co nejdříve zvykneš, mě osobně se celý vzhled stránek líbí mnohem víc.

    Krásný zbytek dne :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ju, Leri, děkuji. Už jsem tu jako doma .-) Zvlášť, když mi Marija pomohla radou .-)

      Vymazat
  6. Hodně pěkných článků a spoustu čtenářů na nové adrese...
    (já se na Blogger stěhovala už skoro před 2 roky a zvykla jsem si rychle)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Stáni. Vypadá to tu dobře a potkávám staré známé a občas se objeví i někdo milý nový .-)

      Vymazat
  7. Gratulujem k novým stránkam s krásnym názvom 😊

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Lení, ten květ vpravo vypadá jako třezalka skvrnitá, jsou příbuzné s třezalkou tečkovanou. Jinak to tady máš moc hezké.

    Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, nevím. Děkuji za návštěvu. A děkuji moc. Na to ovládání blog není zas tak těžký, jak se mi to zdálo na začátku. Jen je to jiné. Zvládla bys to .) Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)