úterý 30. listopadu 2021

putkam.cz

Tento měsíc byl pro nás náročný. Mimo jiné se mi podařilo přinést domů covid. Ten, kdo se nenechá očkovat, je podle mě hlupák. A jsem tak nekompromisní, protože jsem si na vlastní kůži zkusila, jaké to je dostat (i jako očkovaná) covid, a co je to za boj pro starší lidi...

Je toho mnohem a mnohem víc. A bohužel mě to nyní tak ubíjí i bere síly, že jsem tento měsíc neměla ani čas na vaše blogy... Proto jsem se rozhodla, že se na čas rozloučím a... přerušuji blogování.

Děkuji všem za milé chvíle, které jsem tu strávila. Bylo mi tady s vámi moc dobře. 

A ještě dávám poslední článek, který jsem si připravila už před časem a myslela, že bude mít nějaké pokračování... Slíbila jsem, že napíši o dobrém nápadu:

Beru do ruky můj první kamínek. Je hladký, oválný, světlý, ale malý. Co na něj asi namaluji? Přemýšlím nad skřítkem. Zkouším na papír, vypadá dobře a tak fixami maluji na kamínek. Třese se mi ruka a ukazuje se, že kamínek není tak hladký, jak vypadá.

Kamarád říká, že je vidět, že to malovalo dítě. Ale třeba se bude někomu líbit. Registruji se na putkam.cz (PUTovní KAMínky), registruji kamínek a píši na kamínek vygenerovaný 5-místný písmenkový kód a adresu putkam.cz

Ale kam ho dám. Aby byl vidět, aby se neztratil, aby ho někdo našel, aby ho někdo nezahodil, aby si ho někdo všiml, aby tam nevadil… Vybírám místo a pokládám kamínek a dávám na putkam.cz položit kamínek. Objeví se mi mapa, trochu upravím místo. Odkliknu a mám radost. Snad někoho potěší.

Jsem tak nadšená, že hledám další kamínky, na které by šlo kreslit. Nacházím ale jen tmavou žulu. To bude chtít bělobu. Kreslím, registruji, pokládám… a doufám, že se najde někdo, kdo se zapojí do hry.

Když jdu příště kolem, kamínky zmizí z míst, kam jsem je položila, ale nikdo je „nenalezne“, „nepoloží“ do putkam.cz, abych viděla, jak kamínky putovali. Nikdo nedá vzkaz, který tam lze zanechat ke kamínku. Možná skončily v potoce.

I tak je to dobrodružství, radost z malování, hledání místa, a doufání, že se někdo zapojí do hry. 

Existuje skupina na facebooku, ale tam se kamínky hůře dohledávají. Stránky putkam.cz mi přijdou jednoduché, snadné na pochopení a i když mají nějaké nedodělávky nebo mouchy, myslím, že by mohli autora i hledače kamínků zaujmout. 

Uvidíme...


15 komentářů:

  1. Lenko, držím palce, aby se vše v Tvém životě vyřešilo, aby ses třeba za čas vrátila mezi nás blogery.
    Na FB jsem ve skupině kamínky. Sama jsem zatím žádný nenamalovala, ale občas s mým mužem nějaký najdeme. Lenko, přeji Ti klidné adventní dny a hlavně zdraví. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, respektuji to, ale budeš tady chybět!
    Přeji hlavně pevné zdraví, pohodu a klid v duši.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že brzy změníš názor a vrátíš se mezi nás. Budeme tě tu čekat)))
    Krásný advent.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak hlavně ať se ti daří co nejlépe a uvidíme. Řekl bych, že ještě není všem blogovým dnům konec :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Budu věřit a moc si přát, abys byla brzy zase zpátky a zdravá. Však víš, rodina se neopouští a my jsme taková jedna velká blogová rodina, spřízněné duše...

    OdpovědětVymazat
  6. Leni,trochu tě chápu.Občas mám stejné myšlenky.Trpím třesem rukou a všechno je pro mě čím dál těžší.A potom roky přibývají a chci se hlavně věnovat lidem okolo sebe.
    Přeji ji Ti jen to nejlepší a třeba se tu ještě někdy potkáme

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, já Ti přeji hlavně hodně zdraví. Zcela Tě chápu. Jsem s přibývajícími křížky na zádech stále unavenější a letos mě ani ten advent nijak netěší, protože počasí je už dlouho nepříznivé a chybí sluníčko, které by mi dodalo energii. Opatruj se a brzy se snad zase vrátíš. Přeji Ti zdraví, zdraví a zase zdraví.

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, ať je brzy lépe a budeš mít chuť se zase vrátit.

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, je to tvoje rozhodnutí a až budeš mít chuť, určitě se zase vrátíš. Já na blogu energii čerpám a zatím mě to baví. Mám tady pár virtuálních přátel, kteří zanechají komentář, povzbudí a mě to moc těší. Přeji klidné adventní dny a pěkné svátky 😉🍀

    OdpovědětVymazat
  10. U nás ten prevít začal řádit počátkem listopadu, naskákal na nás všechny a skončil až teď. Dostala jsem ho jako poslední, za to s bonusovou nejvyšší možnou virovou náloží, která se mezitím doma nahromadila. Žádná sranda to nebyla i přes očkování, ale bez něj si troufám říct, že by to mohlo skončit pro nás, dospěláky, mnohem hůř. Ještě teď to není ok a asi ještě dlouho nebude, proto můžu napsat, že ti naprosto rozumím. Přeji ti hlavně hodně zdraví a zase někdy napřečtenou :).

    OdpovědětVymazat
  11. Pevně věřím, že se sem zase vrátíš !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem dávala nalezené kamínky na Fb kamínky official a k jednomu se přihlásila autorka. Kamínek putoval v mé kapse dál a pak už jsem jeho cestu nevystupovala. Sama jsem namalovala dva kamínky označila posla do světa, vím že si je někdo vzal, ale také ho nezveřejnil. Hodně lidí neví, že si kamínek autor hlídá.ze ho zajímá, kam až se dostal. Ale nevadí, někomu určitě udělal radost. Covid jsem zatím nechytla, očkovaná jsem už 3x, ale nějak už tomu očkování přestávám věřit, jestli to bude pokračovat a budeme se očkovat každých 5 měsíců. Přeju hodně sil v boji s nemocí a do nového roku hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  13. Doufám, že se brzy vrátíš. Mně v době covidové ubyla energie, chuť, čekám, nevím na co, všude covid - v práci, v rodině, v politice. Snad v roce 2022 chytneme zase slinu - nebo si přát chuť a čich? 😍😀 Hrozné, když ho ztratíš, ani si to člověk neuvědomuje, jak je ve svém životě potom ochuzen.
    Všechno nejlepší do Nového roku, hodně splněných přání a hlavně zdravíčko!! 💖🍀

    OdpovědětVymazat
  14. Přeju brzké uzdravení, já se zatím držím používání respirátorů. Rozhodl jsem se založit si provizorně blog jinde a zkusit další možnosti, když webnode se zatím nepodařilo rozchodit... Zaslechl jsem z úst odborné veřejnosti, že až letos rozkvetou pampelišky, bude prý po viru... Měj se fajn a hodně zdraví do roku 2022

    OdpovědětVymazat
  15. Přeji všechno dobré a hlavně brzký návrat!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)