úterý 20. prosince 2022

Dva tipy na vánoční dárky pro tvořilky

Také před vánoci nic nestíháte? Dárky, nákupy, úklid, cukroví. Já se těším, až přijde ta vánoční pohoda a dočtu si články na blozích, které v tomto předvánočním čase nedávám. Ale udělala jsem si to i sama, protože ještě do toho všeho shonu dodělávám dárky. 



Dávám dva tipy na rychlé dárky, třeba se někomu bude hodit.

Brož
Stačí spínací špendlík, pár korálků a představivost, k výrobě brože ve tvaru motýlka. Ale nemusí být jen korálky. Uháčkovala jsem i růžičku podle návodu u Evky (ze silnější vlny, tak opět upravenou o jednu řadu krátkých sloupků 2oka do jednoho navíc), dozdobila kulatými korálky jako kapky rosy a měla hned hotový další dárek. Vyfoceno nemám, ale kdo chce, může dohledat obrázek kytiček zde: Odkaz růže


Háčkované podtácky
Také vás štvou kolečka na nábytku od hrnečků a skleniček? Ptala jsem se na podtácky v obchodě a tam mi bylo řečeno, že vůbec nemají. Tak jsem se pustila do tvoření. Ke slunečnici přikládám i návod, protože jsem si ten původní upravila. Pro ostatní malé dečky si člověk může kdekoliv najít ten pravý, který se mu bude líbit.



Krásný a klidný předvánoční čas .-)


20 komentářů:

  1. Leni,jako důchodkyně mám všechno hotovo ještě upéct vánočku.Akorát ten vánoční čas nám kazí špatný zdravotní stav tchýně mé dcery.Jsem s ní docela spojená,píšeme si a je mi ji líto.Ale doufáme,že bude lépe.
    Dárečky jsou moc krásné,z těch korálků bych to nesvedla,ale háčkované podložky pod hrníčky je šikovná věc.Mám jich naháčkovaných hodně a vůbec hodně prostírání.Mladí to nechtějí,že se jim to nehodí.Ale kamarádky v mém věku to oceňují,také jim občas něco na přání uháčkuji.
    Přeje Ti hezký předvánoční čas a určitě všechno v pohodě stihneš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Jitko. Já si vážím dárků, které daly práci. A dcera to má stejně. Snad se jí bude slunečnice líbit. Ale chápu, že do moderních interiérů se dečky nehodí, i když mi to přijde škoda .-) Mám ráda to teplo domova. Třeba někdo ještě tvoje prostírání ocení .-) Přeji hodně zdraví tobě i tchýni dcery.

      Vymazat
  2. Jsou to moc pěkné dárečky, povedly se Ti. Přeji pěkné dny a pohodu. Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Maruško. Také krásné dny, snad bude dostatek slunce, aby roztála ledovka a mohlo se vyjít i na výlety .-)

      Vymazat
  3. Krásné a milé dárky. Přeji poklidný adventní finiš)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, četla jsem na blogu, jak si užíváte advent... ještě stíhat číst knížky? :-)) Krásné ozdoby, hezký předvánoční čas

      Vymazat
  4. Moc pěkné. Ta slunečnice se fakt povedla!

    OdpovědětVymazat
  5. Leni to jsou moc hezké milé dárečky, určitě potěší. Přeju Ti krásné Vánoce a v novém roce hodně zdraví a pohody. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Leni, radostné Vánoce a hodně zdraví a dobrých nápadů i tobě. Na tři oříšky letos asi nedojde, ale pamatuji si .-)

      Vymazat
  6. Jsi šikulka. Ten korálkový motýlek je nádherný. Když jsem chodila do práce, také bylo předvánoční období hektické. Dneska mám na všechno dost času a jsem v pohodě. I když zase člověk není tak mobilní a jde mu všechno pomaleji. Měj krásné svátky a pohodový příští rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marija, ono je to i v práci takové hektické, ale pracemi se aspoň trochu zklidním - když nešílím, co vše ještě nemám :-)) Děkuji ti, krásný vánoční čas a hodně zdraví v příštím roce

      Vymazat
  7. Leni, ten motýl je fakt krásný! Podkafíčka tu a tam háčkuji a rozdávám, teď jsem dlouho žádná nedělala...
    Měj příjemný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Líbilo se mi, že podtácky si člověk může udělat podle sebe - ze slabé příze i z té silnější. Myslím, že jsem u tebe někdy nějaká viděla, máš vždy příjemné barvy svých výtvorů.

      Vymazat
  8. Leni, pěkné tvoření. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Letošní Vánoce jsem ještě připravovat nezačal, aspoň ne ty doma :-). zatím jsem stihl rozeslat většinu péefek, ale to je asi tak všecko. Ale za chvíli se vypravuji pro kapra :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerfe, tak snad kapr sněděný a kost nezaskočila. Zajímalo by mě, kolik v současné době máš doma vánočních stromků :-)

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)