pondělí 13. února 2023

Přiblížení

Víla ztratila křídlo v mechu
a krokodýl na tě zuby cení.
Skřítek zatančí pro potěchu
a vrásčitý strom zádumčivě hledí.
Rozbité sklíčko plné střepů
a možná křesla pro panenky...
z každého ze svých rázných dřepů
odměnu získáš i bez peněženky.
Snad celý svět je pohádkový
a schovat se můžeš do ulity.
Však kdo dívat se umí, tomu poví,
že příroda rozehraje city.

22 komentářů:

  1. Jé, to je pěkné. Křesla pro panenky mě dostaly :-) Odteď už choroše jinak neuvidím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nominku. A ještě je mají vyvýšené .-)

      Vymazat
  2. Leni,moc krásné.Píšeš ve stylu,který se moc hezky čte.Jsem ráda,že se s námi podělíš.
    I fotografie jsi vybrala krásné a zajímavé.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jitko. Mám radost, když se mi něco podaří vymyslet, a o to víc mě těší, když se básnička líbí .-) Krásné dny

      Vymazat
  3. Moc krásná ranní chvilka poezie!
    Děkuji, Leni, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Poezie slovem i obrazem !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, úžasné verše doplněné krásnými fotkami. Ráda si sem chodím tvoje básně číst. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Marti. Snažím se něco vymýšlet na pondělí, abychom měli hezčí týden, tak jsem ráda, když se to povede. Děkuji, krásné dny

      Vymazat
  6. To je krásná kombinace veršů o obrázků! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Janinko. Ty máš také moc hezké obrázky - dokážeš rozveselit třeba i jídlem .-)

      Vymazat
  7. Leni, opět moc pěkné veršování i fotky. Měj se hezky, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, to je moc hezké, jemné. Děkuju za pohlazení na duši, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné básně s obrázky. 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Ta hlava krokodýlka v ledu je úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na té předposlední fotce vidím hlavu psa .-)

      Vymazat
    2. Je to spíš ještě štěnátko, ale je tam.

      Vymazat
  11. Leni krásné obrázky a verše, jako vždy... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, skočila jsi mi do spamu, ale našla jsem tě .-) Děkuji ti moc, hezké dny

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)