pondělí 15. dubna 2024

Amulet

 Ty víš, jak mé srdce zpívá,
jak v seno uléhá v bezpečí,
jak v copánky zaplete se hříva
a blízkost mé stezky vyléčí.

Ty víš o dotecích v háji,
když květy voní tisíckrát,
ty víš, že amulety chrání,
když nesplní se, co si budem přát.

A proto všechno téměř nahá,
vítr si s city pohraje,
prsteník náhle zaváhá,
když oči zabloudí do kraje.

Zvláštní, že teď mě napadají takovéto básničky. Asi to jaro :-) Tak hezké bloudění po krajině, i když to bude chtít podle předpovědi nejspíš čepici. Krásné dny přeji ☼ ♥

18 komentářů:

  1. Leni, máš můj velký obdiv!
    Děkuji za hezčí ráno a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji ti moc. Moc jsi mě potěšila. (Zvlášť, když vím, kolik chyb v nich je, ale básničky jdou z duše, tak jsem moc ráda, když se líbí) Přeji krásné dny

      Vymazat
  2. Pořádně inspirativní jaro! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerfe, díky, uvidíme, uvidíme, jaké bude léto :-)

      Vymazat
  3. Jo,jo - u kolébky Ti stála múza poezie a políbila Tě.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné veršovánky, evokují mi lásku ♥ Chtěla jsi email na mě, tady je: alicepocklanova14@seznam.cz, budu ráda když napíšeš :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi :) Ať amulet tě chrání...
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, opakuji se, opět krásné verše. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Leni,opět nádhera.Jsem na tvé verše hodně naladěná.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jitko. Jsem moc ráda za tyto komentáře. Krásné dny

      Vymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)