pondělí 14. října 2024

Přátelství

Prošla jsem mnoho míst
a málokterá zůstávala.
A i když si člověk byl jist,
i lidi mi voda času vzala.

A i když nyní je pevně držím
a vím, že významné mají místo,
nevyhnem se zrádným stržím.
Už vím, nikdy nic není jisto.

Tak jen pro tuto jednu chvíli,
jsem ráda, že u sebe je mám.
A i když se člověk často mýlí,
v mém srdci je dobře znám.

Ti za ruku mě pevně podrželi
a v tíze měli jen milá slova.
Nahlédnout do mých přání směli,
jedno z nich je - potkat se znova.



(Fotky ze Žatce, Rakovníka, Chotěšova, Krt)

Vím, že neumím psát básničky, které by měly správný počet slabik, skvělé rýmy a perfektní verše - ale píši ze srdce. 
Přeji všem krásný týden, děkuji za zastavení. ☼ ♥

2 komentáře:

  1. Verše jsou ale moc hezké. Jsi šikovná. Přeji moc hezké podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné verše, děkuji. Přeji hezké a zdravé dny. A ať se splní přání "potkat se znova"..................
    Zdravím Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)