pátek 12. dubna 2024

Háčkované chobotničky

 Dnes převzatý návod od krampolinka.cz na háčkované chobotničky. Kdo trošku háčkuje, určitě zná tyto stránky. Krampolinka s háčkem kouzlí a dává psané, focené návody i videa na youtube. Kdo se trošku při háčkování ztrácí, tady se určitě najde.

Chobotničky jsem objevila, když se narodilo miminko, které muselo být v inkubátoru. Viděla jsem, že má u sebe takovou barevnou chobotničku. Prý mu chapadla připomínají pupeční šňůru. Je to taková maličkost, která je uháčkovaná za chvíli a možná dá úsměv rodičům a pomůže miminku cítit se více v bezpečí. 

Tak jsem dvě chobotničky uháčkovala. Ne úplně podle předpisů, pro miminko, které bylo donošené, ale prý nyní po čase "bez ní nedá ani ránu." Dobře se mu drží a je to dobrá hračka, jak postupně roste. Tak mám radost, o kterou jsem se s vámi chtěla podělit a třeba se někomu bude návod hodit.

Podrobný návod zde: Háčkovaná chobotnička pro nedonošeňátka - www.krampolinka.cz

Přeji krásný víkend ☼ ♥

20 komentářů:

  1. Moc pěkné pokoukání. A potahání :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,jsou krásné.Krampolínku znám,i já podle ní háčkovala.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, před časem jsem taky pár chobotniček naháčkovala do naší porodnice. Stejně jako ty jsem doufala, že přinesou trochu radosti a úlevy od strachu...
    Máš je moc hezké!
    Přeji krásný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, určitě jsi udělala chobotničkami radost. Děkuji ti a hezké dny

      Vymazat
  4. Jéé, chobotniček jsem už naháčkovala docela dost :-). A vždy mi bylo konstatováno, že to byla nejmilejší hračka v prvních měsích života toho malého obdarovaného.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je hezké, tak to máme stejnou zkušenost. Akorát ty jsi jich udělala mnohem, mnohem víc :-) Přejí krásné dny

      Vymazat
  5. Jsou krásný, takový muchlovací, vůbec nedivím, že se líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, jsou z vlny pro děti, takže i příjemné, takže na muchlování se hodí :-) Děkuji, hezké dny

      Vymazat
  6. Ty jsou roztomilé - chobotničky :) Krampolinku neznám - jdu se tam podívat.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. Ke Krampolince jukni. Má spoustu nápadů. Krásné dny

      Vymazat
  7. Leni, ty jsou teda kouzelné. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Parádnice)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za návštěvu i komentář. Jak jsem se přesvědčila, jste skvělí .-)